FANDOM

Louise Françoise Le Blanc de la Vallière (Ruizu Furansowāzu ru Buran do ra Variēru) jest 3 córką bardzo wpływowej rodziny Valliere oraz panią i dziewczyną Saita. Uczęszcza do Akademi Magi w Tristain, gdzie mówią na nią Louise Zero. Jej przydomek wziął się stąd, że Louise nie potrafi używać żadnego z 4 rodzajów magii. Jak się potem okazuje Louise włada legendarną magią Otchłani, a jej chowaniec Saito jest legendarnym chowańcem- Gandalfrem.

Wygląd

Louise ma różowe oczy i włosy, które często nosi rozpuszczone. Jest szczupła i nie wysoka i posiada małe piersi na co jest w szczególności czuła.

Osobowość

Louise ma trudny charakterek, jest hałaśliwa, często wyzywa Saita od psa i bije go batem. Jest bardzo zazdrosną o Sainto , w końcu ma kilka rywalek w miłości ( Pokojówkę , Królową, Elfa ) .

Relacje

Louise jest przyjaciółką z dzieciństwa królowej Tristain - Henrietty. Później uzyskała tytuł jej zastępcy. Louise spełnia każdą prośbę księżniczki. Jak stwierdził kiedyś Saito jego przeciwnikiem w miłości jest księżniczka.

Louise Kocha Saito co można zauważyć już na samym początku anime, lecz nie potrafi wyznać mu swoich uczuć , jest o niego bardzo zazdrosna i przy tym dziecinna .

SPOJLER :

(w jednym odcinku Saito i Louise biorą ślub , lecz późniejsza akcja w ogóle nie obejmuje tego wątku , jakby w ogóle tego nie było i dalej jest rywalizacja o serce Saito )

Rodzina Valliere jest w konflikcie od pokoleń z rodziną Zerbst. Do Akademi Magi uczęszcza jedna osoba z członków tej rodziny Kirche Augusta Frederica von Anhalt-Zerbst'''. Chociaż nie okazują sobie tak do końca sympatii, to jednak często razem działają i pomagają sobie nawzajem.

Louise Françoise Le Blanc de La Vallière
[1]
tytuły

Kawaler

Zastępca Henrietty

( wrazie jej śmierci Louise obejmie tron)

inaczej nazwana Louise  Zero
Charakterystyka
płeć dziewczyna
wiek 16→ 17
wzrost 1.47 m
wymiary 76-53-75 cm
pochodzenie
kraj Tristain
stan Student
rodzina
ojciec Duke de La Vallière
matka Karin, Duchess of La Vallière
siostry Éléonore de La Vallière

Cattleya de La Fontaine

mąż Hiraga Saito (anime)
magia
magia Otchłań
Chowaniec Saito Hiraga

Ciekawostki

  • Louise całowała się z Saito, Siestą, Agnes, Monmorancy.
  • Louise macała piersi Tiffanii, a Tiffania jej
  • Ma 2 siostry, Eleonora jest płaska jak Louise, a Cattleya ma duże piersi.
  • Louise była narzeczoną kapitana z oddziału Gryfów.